LAMPY "OD RĘKI"- WYSYŁKA 24H
 Kinkiet CIRCLE BLACK 972/2 EMIBIG
Kinkiet CIRCLE BLACK 972/2 EMIBIG

139,00 zł

szt.
Kinkiet ANDY ZŁOTA  33342 SIGMA
Kinkiet ANDY ZŁOTA 33342 SIGMA

139,00 zł

Cena regularna: 140,00 zł

Najniższa cena: 140,00 zł
szt.
Kinkiet EL Dorado GOLD ZŁOTO 91515 ALFA
Kinkiet EL Dorado GOLD ZŁOTO 91515 ALFA

115,00 zł

Cena regularna: 123,00 zł

Najniższa cena: 114,00 zł
szt.
Kinkiet GOLD kulka szklana 1332
Kinkiet GOLD kulka szklana 1332

119,00 zł

szt.
Kinkiet GOLD kulka szklana 1335
Kinkiet GOLD kulka szklana 1335

109,00 zł

szt.
Kinkiet GOLD kulka szklana 1340
Kinkiet GOLD kulka szklana 1340

219,00 zł

szt.
Kinkiet Łazienkowy PASADENA ZŁOTO 4717 ARGON
Kinkiet Łazienkowy PASADENA ZŁOTO 4717 ARGON

389,00 zł

Cena regularna: 439,00 zł

Najniższa cena: 289,00 zł
szt.
Kinkiet WYSIĘGNIK ŁAMANE RAMIĘ Z WYŁĄCZNIKIEM 015
Kinkiet WYSIĘGNIK ŁAMANE RAMIĘ Z WYŁĄCZNIKIEM 015

109,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
szt.
Lampa sufitowa ERAL GOLD BURSZTYN 61224 ALFA
Lampa sufitowa ERAL GOLD BURSZTYN 61224 ALFA

129,00 zł

Cena regularna: 134,00 zł

Najniższa cena: 131,00 zł
szt.
Lampa sufitowa GOLD 3 kulka szklana 1336
Lampa sufitowa GOLD 3 kulka szklana 1336

299,00 zł

szt.
Lampa sufitowa GOLD 3 kulka szklana 1338
Lampa sufitowa GOLD 3 kulka szklana 1338

199,00 zł

szt.
Lampa sufitowa LIBERTY GOLD 2 złoto 62267 Alfa
Lampa sufitowa LIBERTY GOLD 2 złoto 62267 Alfa

205,00 zł

Cena regularna: 210,68 zł

Najniższa cena: 209,00 zł
szt.
Lampa sufitowa listwa 3-pkt GOLD 1224
Lampa sufitowa listwa 3-pkt GOLD 1224

209,00 zł

szt.
Lampa wisząca  VOLDA PICOLO GOLD 63074 Alfa
Lampa wisząca VOLDA PICOLO GOLD 63074 Alfa

350,00 zł

Cena regularna: 394,00 zł

Najniższa cena: 394,00 zł
szt.
Lampa wisząca  VOLDA złoto GOLD 63089 Alfa
Lampa wisząca VOLDA złoto GOLD 63089 Alfa

269,00 zł

Cena regularna: 279,00 zł

Najniższa cena: 279,00 zł
szt.
Lampa wisząca AKIRA 3 black 62174 Alfa
Lampa wisząca AKIRA 3 black 62174 Alfa

310,00 zł

Cena regularna: 320,16 zł

Najniższa cena: 312,00 zł
szt.
Lampa wisząca BINAR GOLD 61253 klosz kulka ALFA
Lampa wisząca BINAR GOLD 61253 klosz kulka ALFA

164,00 zł

Cena regularna: 168,36 zł

Najniższa cena: 168,36 zł
szt.
Lampa wisząca Collet GOLD ZŁOTO 63162 ALFA
Lampa wisząca Collet GOLD ZŁOTO 63162 ALFA

350,00 zł

Cena regularna: 364,00 zł

Najniższa cena: 364,00 zł
szt.
Lampa wisząca GILDA czarna/chrom 61045 ALFA
Lampa wisząca GILDA czarna/chrom 61045 ALFA

315,00 zł

Cena regularna: 350,00 zł

Najniższa cena: 315,00 zł
szt.
Lampa wisząca GOLD 3 kulka szklana 1330
Lampa wisząca GOLD 3 kulka szklana 1330

249,00 zł

szt.
Lampa wisząca GRAFIT GOLD 3 1229
Lampa wisząca GRAFIT GOLD 3 1229

209,00 zł

szt.
Lampa wisząca KOLAŻ GOLD 63126 ALFA
Lampa wisząca KOLAŻ GOLD 63126 ALFA

449,00 zł

Cena regularna: 459,08 zł

Najniższa cena: 459,08 zł
szt.
Lampa wisząca Marco green 3324 TK LIGHTING
Lampa wisząca Marco green 3324 TK LIGHTING

98,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł
szt.
Lampa wisząca PETRA ML5481 Milagro
Lampa wisząca PETRA ML5481 Milagro

359,00 zł

szt.
Lampa wisząca RONDA CHROM 60140 ALFA
Lampa wisząca RONDA CHROM 60140 ALFA

389,00 zł

Cena regularna: 394,68 zł

Najniższa cena: 394,68 zł
szt.
Lampa wisząca VAVIL złoto GOLD 61126 Alfa
Lampa wisząca VAVIL złoto GOLD 61126 Alfa

135,00 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 138,00 zł
szt.
Lampa wisząca VELTA 3 punktowy złoty gold 62345 ALFA
Lampa wisząca VELTA 3 punktowy złoty gold 62345 ALFA

270,00 zł

Cena regularna: 299,00 zł

Najniższa cena: 276,00 zł
szt.
Lampa wisząca VENDO 6 BLACK czarny 33695 Sigma
Lampa wisząca VENDO 6 BLACK czarny 33695 Sigma

299,00 zł

Cena regularna: 342,00 zł

Najniższa cena: 307,80 zł
szt.
Lampa wisząca VOLDA 62202 Alfa
Lampa wisząca VOLDA 62202 Alfa

370,00 zł

Cena regularna: 414,00 zł

Najniższa cena: 371,00 zł
szt.
Lampa wisząca VOLDA PICOLO 63068 Alfa
Lampa wisząca VOLDA PICOLO 63068 Alfa

380,88 zł

szt.
Lampa wisząca zwis SEBIA 61081 ALFA
Lampa wisząca zwis SEBIA 61081 ALFA

96,90 zł

szt.
Lampka stołowa RIVA czarna 8316 ARGON
Lampka stołowa RIVA czarna 8316 ARGON

439,00 zł

szt.
Plafon ONTARIO 654 ARGON
Plafon ONTARIO 654 ARGON

279,00 zł

szt.
Plafon zewnętrzny MAYA LED czujnik ruchu ML7970
Plafon zewnętrzny MAYA LED czujnik ruchu ML7970

102,00 zł

Cena regularna: 110,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
szt.
Plafon zewnętrzny TARTU LED 7895 Rabalux
Plafon zewnętrzny TARTU LED 7895 Rabalux

119,00 zł

Cena regularna: 144,00 zł

Najniższa cena: 120,00 zł
szt.
Szyna magnetyczna podtynkowa - 100cm
Szyna magnetyczna podtynkowa - 100cm

164,90 zł

szt.
Żyrandol ABAŻUR ZIELONY WELUR 1060
Żyrandol ABAŻUR ZIELONY WELUR 1060

399,00 zł

szt.
Żyrandol CHROM 3 kulka szklana 1274
Żyrandol CHROM 3 kulka szklana 1274

229,00 zł

szt.
Żyrandol Drewno BAFIA 26125 Alfa
Żyrandol Drewno BAFIA 26125 Alfa

265,00 zł

Cena regularna: 275,00 zł

Najniższa cena: 275,00 zł
szt.
Żyrandol Nowoczesny LOFT 033
Żyrandol Nowoczesny LOFT 033

230,00 zł

Cena regularna: 245,00 zł

Najniższa cena: 245,00 zł
szt.
Żyrandol Yuma 5 punktowy złoty gold 28685 ALFA
Żyrandol Yuma 5 punktowy złoty gold 28685 ALFA

405,00 zł

Cena regularna: 420,00 zł

Najniższa cena: 410,00 zł
szt.
Producenci
Regulamin Sklepu

Regulamin sklepu internetowego "Lampka R" Sklep internetowy z oświetleniem

określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta



SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem Szajnowicza-Iwanowa 59, 42-218 Częstochowa.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy "Lampka R" Sklep internetowy z oświetleniem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://lampkar.pl.
Sprzedawca – RENATA ANNA JURCZYK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą LAMPKA R RENATA JURCZYK, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5731661701, nr REGON 243288702, ul. Bialska 59A/39, 42-218 Częstochowa.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Bialska 59A/39, 42-218 Częstochowa
  2. Adres e-mail: info@lampkar.pl
  3. Telefon: +48 600 232 608
  4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Szajnowicza-Iwanowa 59, 42-218 Częstochowa
  5. Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Szajnowicza-Iwanowa 59, 42-218 Częstochowa

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    1. zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    2. za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    3. za pośrednictwem platformy płatniczej:
      • Blue Media
      • eCard
      • PayPal
    4. za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
    5. kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Blue Media, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  2. W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  3. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
  4. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Produkty zakupione w Sklepie dostarczane są - w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. do paczkomatów InPost.
  6. Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
  7. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    1. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
    2. w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
  3. Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Szajnowicza-Iwanowa 59, 42-218 Częstochowa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  10. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  11. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  13. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

§ 9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w Sklepie.
  4. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. Towary
    1. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
    3. Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać:
      1. wymiany towaru,
      2. naprawy towaru.
    4. Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
      1. obniżeniu ceny,
      2. odstąpieniu od umowy
      w sytuacji, gdy:
      • Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
      • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;
      • brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
      • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;
      • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
    5. W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
    6. Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
    7. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres ul. Szajnowicza-Iwanowa 59, 42-218 Częstochowa. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
    8. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
  2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
      2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
      3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
      4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
  2. Wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Kupującemu.
  3. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
  4. Korzystając z rękojmi, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    2. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
    3. żądać wymiany towaru na wolny od wad,
    4. żądać usunięcia wady.
  5. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący inny niż Kupujący uprzywilejowany jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres ul. Szajnowicza-Iwanowa 59, 42-218 Częstochowa.

§ 10 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    2. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
    4. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.



Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się link do formularza odstąpienia od Umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może skorzystać. Formularz proszę dołączyć do zwracanego towaru lub przesłać uzupełniony i podpisany w wersji elektronicznej na adres info@lampkar.pl

Formularz_zwrotu.pdf

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl