WYSYŁKA 24H! Modele lamp dostępne od ręki i możemy je wysłać w ciągu 24 godzin!
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #014
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #014

129,00 zł

szt.
Kinkiet 1-punktowy EL Dorado GOLD ZŁOTO
Kinkiet 1-punktowy EL Dorado GOLD ZŁOTO

124,00 zł

szt.
Kinkiet ceramiczny HELIOS
Kinkiet ceramiczny HELIOS

119,00 zł

szt.
Kinkiet tuba złoty MITOS 913 Argon
Kinkiet tuba złoty MITOS 913 Argon

219,00 zł

szt.
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #050
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #050

109,00 zł

szt.
Lampa wisząca LOFT PROSTA #004
Lampa wisząca LOFT PROSTA #004

89,00 zł

szt.
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #639
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #639

139,00 zł

szt.
Kinkiet na wysięgniku Szklana Kula #569
Kinkiet na wysięgniku Szklana Kula #569

139,00 zł

szt.
Kinkiet 1-punktowy RITO GOLD ZŁOTE KULE
Kinkiet 1-punktowy RITO GOLD ZŁOTE KULE

120,00 zł

szt.
Kinkiet Oval GOLD ZŁOTO
Kinkiet Oval GOLD ZŁOTO

131,00 zł

szt.
 Lampa Wisząca Szklana LOFT #576
Lampa Wisząca Szklana LOFT #576

89,00 zł

szt.
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #017
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #017

99,00 zł

szt.
Lampa listwa Sufitowa wisząca LOFT #005
Lampa listwa Sufitowa wisząca LOFT #005

119,00 zł

szt.
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #642
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #642

129,00 zł

szt.
Żyrandol klasyczny 5-punktowy LANIA
Żyrandol klasyczny 5-punktowy LANIA

558,00 zł

szt.
Lampa Nowoczesna Szklana Kula #374
Lampa Nowoczesna Szklana Kula #374

209,00 zł

szt.
Nowoczesny Kinkiet ścienny LOFT #319
Nowoczesny Kinkiet ścienny LOFT #319

99,00 zł

szt.
Kinkiet 1-punktowy TANOS BLACK GOLD
Kinkiet 1-punktowy TANOS BLACK GOLD

136,00 zł

szt.
Kinkiet Szklany klosz RETRO LED #977
Kinkiet Szklany klosz RETRO LED #977

109,00 zł

szt.
Lampa wisząca GLAM 1 WHITE/OPAL
Lampa wisząca GLAM 1 WHITE/OPAL

259,00 zł

szt.
Kinkiet 2-punktowy RESTO GOLD
Kinkiet 2-punktowy RESTO GOLD

170,00 zł

szt.
Żyrandol Nowoczesny LOFT #020
Żyrandol Nowoczesny LOFT #020

199,00 zł

szt.
Lampa wisząca 6-punktowa RESTO GOLD
Lampa wisząca 6-punktowa RESTO GOLD

452,00 zł

szt.
Kinkiet Ścienny nowoczesny LOFT #016
Kinkiet Ścienny nowoczesny LOFT #016

89,00 zł

szt.
HOLI kinkiet ścienny  biały
HOLI kinkiet ścienny biały

163,59 zł

szt.
Kinkiet LOFT regulowany klosz #049
Kinkiet LOFT regulowany klosz #049

99,00 zł

szt.
Plafon szklane kule MILO BLACK #1033
Plafon szklane kule MILO BLACK #1033

349,00 zł

szt.
Lampa wisząca LOFT #1078 LAMPA DRUCIANA
Lampa wisząca LOFT #1078 LAMPA DRUCIANA

229,00 zł

szt.
Kinkiet nowoczesny ścienny LOFT #001
Kinkiet nowoczesny ścienny LOFT #001

89,00 zł

szt.
Lampka Biurkowa Edison #316
Lampka Biurkowa Edison #316

139,00 zł

szt.
Lampa sufitowa wisząca LOFT Zwis #069
Lampa sufitowa wisząca LOFT Zwis #069

99,00 zł

szt.
Lampa sufitowa czarna LOFT #694
Lampa sufitowa czarna LOFT #694

229,00 zł

szt.
OKO M BIAŁY plafon/spot
OKO M BIAŁY plafon/spot

92,25 zł

szt.
Lampa wisząca 4-punktowa LUNGO złota
Lampa wisząca 4-punktowa LUNGO złota

387,00 zł

szt.
Plafon Nowoczesny LOFT Edison #042
Plafon Nowoczesny LOFT Edison #042

119,00 zł

szt.
Producenci

Regulamin Newslettera

Regulamin newslettera

sklepu lampkar.pl z oświetleniem

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia końcowe

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy lampkar.pl z oświetleniem prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://lampkar.pl
Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
Usługobiorca uprzywilejowany  – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Usługodawca - ŁUKASZ SZEWCZYK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5732850574, nr REGON 243633949, ul. Dusznicka 2, 42-202 Częstochowa.

§ 2 Newsletter

  1. Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
  2. Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarką internetową w najnowszej wersji, obsługującą JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
  3. Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę w momencie zapisywania się do Newslettera.
  4. Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi na czas nieoznaczony, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy – z zastrzeżeniem ust. 5.
  5. W celu właściwej realizacji usługi Newslettera, Usługobiorca jest obowiązany podać swój prawidłowy adres e-mail.
  6. W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
  7. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: sklep@lampkar.pl.
  8. Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

§ 3 Reklamacje

  1. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: sklep@lampkar.pl
  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 4 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
  3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
  4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: sklep@lampkar.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
  5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
  7. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl