WYSYŁKA 24H! Modele lamp dostępne od ręki i możemy je wysłać w ciągu 24 godzin!
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #014
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #014

119,00 zł

szt.
Kinkiet 1-punktowy EL Dorado GOLD ZŁOTO
Kinkiet 1-punktowy EL Dorado GOLD ZŁOTO

124,00 zł

szt.
Kinkiet tuba złoty MITOS 913 Argon
Kinkiet tuba złoty MITOS 913 Argon

219,00 zł

szt.
Lampa wisząca LOFT PROSTA #004
Lampa wisząca LOFT PROSTA #004

59,00 zł

szt.
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #639
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #639

129,00 zł

szt.
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #050
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #050

89,00 zł

szt.
Kinkiet Oval GOLD ZŁOTO
Kinkiet Oval GOLD ZŁOTO

131,00 zł

szt.
Kinkiet na wysięgniku Szklana Kula #569
Kinkiet na wysięgniku Szklana Kula #569

133,00 zł

szt.
Kinkiet 1-punktowy RITO GOLD ZŁOTE KULE
Kinkiet 1-punktowy RITO GOLD ZŁOTE KULE

120,00 zł

szt.
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #642
Kinkiet łamane ramię wysięgnik #642

123,00 zł

szt.
Żyrandol klasyczny 5-punktowy LANIA
Żyrandol klasyczny 5-punktowy LANIA

558,00 zł

szt.
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #017
Kinkiet LOFT z wyłącznikiem #017

95,00 zł

szt.
Żyrandol Nowoczesny LOFT #020
Żyrandol Nowoczesny LOFT #020

199,00 zł

szt.
Lampa wisząca 6-punktowa RESTO GOLD
Lampa wisząca 6-punktowa RESTO GOLD

452,00 zł

szt.
Kinkiet Szklany klosz RETRO LED #977
Kinkiet Szklany klosz RETRO LED #977

99,00 zł

szt.
Kinkiet Ścienny nowoczesny LOFT #016
Kinkiet Ścienny nowoczesny LOFT #016

80,00 zł

szt.
Lampa listwa Sufitowa wisząca LOFT #005
Lampa listwa Sufitowa wisząca LOFT #005

109,00 zł

szt.
Kinkiet LOFT regulowany klosz #049
Kinkiet LOFT regulowany klosz #049

75,00 zł

szt.
Nowoczesny Kinkiet ścienny LOFT #319
Nowoczesny Kinkiet ścienny LOFT #319

87,00 zł

szt.
Lampa Nowoczesna Szklana Kula #374
Lampa Nowoczesna Szklana Kula #374

198,00 zł

szt.
Kinkiet 1-punktowy TANOS BLACK GOLD
Kinkiet 1-punktowy TANOS BLACK GOLD

136,00 zł

szt.
Kinkiet 2-punktowy RESTO GOLD
Kinkiet 2-punktowy RESTO GOLD

170,00 zł

szt.
Lampa sufitowa czarna LOFT #694
Lampa sufitowa czarna LOFT #694

229,00 zł

szt.
Kinkiet CIRCLE 1A BLACK
Kinkiet CIRCLE 1A BLACK

149,00 zł

szt.
Żyrandol Nowoczesny LOFT #019
Żyrandol Nowoczesny LOFT #019

149,00 zł

szt.
Plafon szklane kule MILO BLACK #1033
Plafon szklane kule MILO BLACK #1033

349,00 zł

szt.
Plafon Spot Nowoczesny LOFT #044
Plafon Spot Nowoczesny LOFT #044

172,00 zł

szt.
Kinkiet nowoczesny ścienny LOFT #001
Kinkiet nowoczesny ścienny LOFT #001

73,00 zł

szt.
Lampa sufitowa nowoczesna AQUA 3 czarny
Lampa sufitowa nowoczesna AQUA 3 czarny

462,48 zł

szt.
 Lampa Wisząca Szklana LOFT #576
Lampa Wisząca Szklana LOFT #576

67,00 zł

szt.
Lampka Biurkowa Edison #316
Lampka Biurkowa Edison #316

129,00 zł

szt.
Lampa wisząca 4-punktowa LUNGO złota
Lampa wisząca 4-punktowa LUNGO złota

387,00 zł

szt.
Producenci

Regulamin Konta w Sklepie

Regulamin Konta

w sklepie lampkar.pl Sklep internetowy z oświetleniem

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Usługobiorca może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Usługobiorca - każdy podmiot zakładający Konto lub zainteresowany założeniem Konta.
Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy lampkar.pl Sklep internetowy z oświetleniem prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://lampkar.pl
Usługodawca - ŁUKASZ SZEWCZYK, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 5732850574, nr REGON , ul. Dusznicka 2, 42-202 Częstochowa.

§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Dusznicka 2, 42-202 Częstochowa
  2. Adres e-mail: sklep@lampkar.pl 
  3. Telefon: +48 512 665 606; +48 600 077 747

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Usługobiorcy.
  2. Konto daje Usługobiorcy dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Usługobiorcę w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Usługobiorcy.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
  5. Usługobiorca może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail: sklep@lampkar.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail sklep@lampkar.pl 
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę podczas korzystania z Konta jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. Konto zostanie usunięte przez Usługobiorcę lub Usługodawcę na żądanie Usługobiorcy
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Usługodawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
  7. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu;
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi;
    3. zmiana funkcjonalności Konta, wymagająca modyfikacji Regulaminu.
  5. Usługobiorca zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Usługobiorca nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Usługodawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Usługodawcy sklep@lampkar.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Usługobiorca zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Usługobiorca nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Usługobiorcą niebędącym Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl